Pogosta vprašanja

  • Naročilo digitalnega paketa preko spleta

    Na spletni strani trgovina.delo.si si lahko ogledate celotno ponudbo digitalnih paketov časopisne hiše Delo d.o.o. Po izboru želenega paketa enostavno sledite navodilom, ki vas peljejo čez postopek nakupa.

    Plačilo digitalnega paketa naročenega preko spleta je možno s plačilno kartico (Visa, Mastercard, Maestro) ali preko PayPal računa. Ob nakupu se strinjate s prenosom podatkov v plačilni sistem Braintree.

  • Naročilo digitalnega paketa preko naročniške službe

    V naročniški službi lahko sprejmemo mesečna in letna naročila na digitalne edicije. Naročilo naročnik odda preko elektronske pošte na naslov narocnine@delo.si z vsemi navedenimi podatki plačnika oziroma uporabnika digitalnega dostopa (fizične osebe: ime, priimek, točen naslov ter telefon, pravne osebe: naziv, točen naslov, davčna številka in telefon).

    Naročila za tujino lahko sprejmemo izključno za tuje pravne osebe - davčne zavezance. Tuje fizične in tuje pravne osebe, ki niso davčni zavezanci lahko nakup opravijo le preko Delovega uporabniškega računa na spletni strani trgovina.delo.si.

  • Zakaj kljub temu, da imam naročen digitalni dostop, ne morem dostopati do zaklenjenih vsebin?

    Za dostop do vsebin se mora uporabnik vedno prijaviti s svojim uporabniškim imenom in geslom. V kolikor je prijava uspešna, je potrebno preveriti, ali je vaš dostop aktiven.

    Pri paketih naročenih preko e-trgovine, se dostop aktivira samodejno. Pri naročilih urejenih preko naročniške službe, je za dostop do vsebin potrebno opraviti aktivacijo kode. Kodo lahko aktivirate v svojem uporabniškem računu, na spletu ali pa v aplikaciji. Ko je koda enkrat aktivirana, se je za dostop do vsebin potrebno samo prijaviti.

  • Registracija oz. ustvarjanje uporabniškega računa

    V kolikor še nimate ustvarjenega enotnega uporabniškega računa podjetja Delo d.o.o., je potrebno na spletni strani oz. na povezavi https://uporabnik.delo.si/accounts/create/, najprej opraviti registracijo.

    V registracijskem obrazcu izpolnite vse potrebne podatke in registracijo potrdite. Po opravljeni registraciji vam na vaš elektronski naslov pošljemo sporočilo za njeno potrditev.

  • Prijava v uporabniški račun

    Na spletni strani (https://www.delo.si oz. https://www.slovenskenovice.si ) se z vašim uporabniškim imenom oz. e-naslovom in geslom, ki ga imate za dostop, prijavite v enotni uporabniški račun podjetja Delo d.o.o..

    V primeru, da ste geslo pozabili, si ga lahko ponastavite na: http://uporabnik.delo.si/accounts/profile/recover/ ali na zavihku Ponastavite svoje geslo, pod prijavnim obrazcem - in sledite navodilom.

    Ob uspešni prijavi se na Delu figurica obarva modro, na strani Slovenskih novic pa rumeno.

  • Aktivacija kode

    Aktivacijo kode za internet, ki je izpisana na računu ali pa ste jo prejeli po elektronski pošti, ter s katero aktivirate zakupljeni digitalni dostop lahko opravite v svojem uporabniškem računu na spletu ali pa v aplikaciji.

    - Aktivacija kode v uporabniškem računu na spletu:

    Po uspešni prijavi v vaš uporabniški račun kliknete na » Aktivacije«, kjer v za to namenjeno polje vnesete vašo kodo za internet ter kliknete na gumb »Pošljite hitro kodo«.

    Če je hitra koda, ki ste jo poslali v sistem pripravljena na aktivacijo, se vam izpiše omenjena koda. Vaš naslednji korak je ta, da potrdite/aktivirate dostop, ki ste ga zakupili. Ko je koda enkrat aktivirana, vam je do preklica naročnine ni več potrebno aktivirati, temveč se za dostop do digitalnih vsebin samo prijavite.

    - Aktivacija kode v aplikaciji Delo oz. Slovenske novice

    Po prijavi v aplikaciji kodo vnesete v polje Internetna koda in kliknete shrani.

    V kolikor v postopku aktivacije kode prejmete sporočilo, da na kodi ni več aktivacij ali pa je koda neveljavna vam svetujemo, da najprej preverite pravilnost vpisane kode oziroma preverite ali ste kodo mogoče že aktivirali.

    Prosimo vas, da se za morebitna dodatna vprašanja obrnete na sodelavce v oddelku za pomoč uporabnikom na elektronskem naslovu pomoc.uporabnikom@delo.si ali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 25 88.

  • Dostop do digitalnih vsebin

    Na izbranem spletnem portalu se za dostop do zakupljenih digitalnih vsebin po potrebi ponovno prijavite z vašim e-naslovom in geslom. Ob uspešni prijavi na spletnem portalu delo.si je figurica obarvana modro, na spletnem portalu slovenskenovice.si pa rumeno. Po zaključku prebiranja vsebin vam zaradi vaše varnosti priporočamo, da se iz sistema odjavite.

  • Ne morem se registrirati. Zakaj?

    V primeru, da vam sistem javi »Uporabnik s tem elektronskim naslovom že obstaja« pomeni, da imate z navedenim e-naslovom že opravljeno registracijo. Za dostop do uporabniškega računa se je potrebno samo prijaviti.

    V primeru, da ste pozabili geslo, sledite navodilom za ponastavitev gesla.

  • Kako se prijavim na prejemanje e-novic?

    Na prejemanje e-novic se lahko prijavite na: https://services.delo.si/enovice/prijava/.

    Prijava je možna tudi preko povezave na www.delo.si, kjer na vrhu strani kliknite na besedilo »Naroči se na e-novice« ali preko www.slovenskenovice.si s klikom na »Naroči se na e-novice«, ki se nahaja na dnu strani, ter sledite navodilom.

    Po oddaji obrazca, na svoj elektronski naslov prejmete hiperpovezavo za potrditev prejemanja e-novic. Kliknite na povezavo in s tem aktivirate prejemanje e-novic. V kolikor povezave ne potrdite, e-novic ne boste prejemali.

  • Kako se odjavim od prejemanja e-novic?

    Od prejemanja e-novic portalov družbe Delo d.o.o. se lahko odjavite na naslednji povezavi: https://services.delo.si/enovice/odjava/ ali pa v prejetem elektronskem sporočilu z e-novicami izberete možnost odjave od e-novic, ki se nahaja na dnu prejetega sporočila. Kliknite na ustrezno povezavo v prejetem sporočilu (npr. »Če ne želite več prejemati sporočil, se lahko odjavite tukaj«) in sledite navodilom.

    Na vaš elektronski naslov boste prejeli hiperpovezavo, ki jo morate za zaključitev postopka odjave potrditi. V kolikor povezave ne potrdite, odjava ne bo urejena in boste e-novice še vedno prejemali.

  • Ali je tiskana izdaja časopisa na voljo tudi v digitalni obliki?

    V kolikor imate zakupljen digitalni dostop in aktivirano kodo, lahko do tiskanega časopisa v digitalni obliki dostopate na spletnem naslovu www.delo.si/tisk oz. na spletni strani www.delo.si ali www.slovenskenovice.si s klikom na »Tiskane izdaje«.

    Do tiskanega časopisa v digitalni obliki lahko dostopate tudi v aplikaciji Delo oz. Slovenske novice.

  • Aplikacija Delo in Slovenske novice za Android

    Iz trgovine z aplikacijami Google play (AppGalery za naprave Huawei) si na svojo napravo naložite aplikacijo Delo ali Slovenske novice. Ob namestitvi aplikacije je potrebno za optimalno delovanje aplikacije sprejeti vsa zahtevana dovoljenja.

    Po namestitvi aplikacije na vaš pametni telefon ali tablico, aplikacijo odprite ter se vanjo prijavite. Zgoraj desno v aplikaciji tapnite na nastavitve v polja vpišite vaše uporabniško ime oz. elektronski naslov ter geslo, ki ga imate za dostop do uporabniškega računa.

  • Aplikacija Delo in Slovenske novice za Apple naprave

    Iz trgovine z aplikacijami App store si na svojo napravo naložite aplikacijo Delo ali Slovenske novice. Ob namestitvi aplikacije je potrebno za optimalno delovanje aplikacije sprejeti vsa zahtevana dovoljenja.

    Po namestitvi aplikacije na vaš pametni telefon ali tablico, aplikacijo odprite, ter se vanjo prijavite. Zgoraj desno v aplikaciji tapnete na nastavitve in v polja vpišite vaše uporabniško ime oz. elektronski naslov ter geslo, ki ga imate za dostop do uporabniškega računa.

  • Zakaj se ne morem prijaviti v svoj uporabniški račun?

    V primeru, da vam pri prijavi v uporabniški račun sistem javi, da je uporabniško ime in/ali geslo napačno, preverite ali ste pravilno vnesli zahtevane podatke. V kolikor ste pozabili geslo, si ga je potrebno ponastaviti.

  • Pozabil sem geslo. Kako si ga ponastavim?

    V kolikor ste geslo pozabili v prijavnem obrazcu izberete možnost »Ponastavite svoje geslo«. Nato v ustrezno okence vnesete svoj elektronski naslov in pritisnete gumb »Pošlji novo geslo«.

    V nadaljevanju boste na navedeni elektronski naslov prejeli hiperpovezavo, na katero morate klikniti - preusmerjeni boste na stran, kjer si določite novo geslo.

    Uporabnik izbere novo geslo. Po kliku na gumb Ustvarite novo geslo je zamenjava gesla uspešno zaključena.

  • Kaj narediti, ko sistem javi presežno število naprav?

    V primeru, da vam aplikacija javi, da ste presegli število naprav, kontaktirajte pomoč uporabnikom podjetja Delo d.o.o. na elektronski naslov pomoc.uporabnikom@delo.si oziroma pokličite na telefon 080 25 88.

    Ob kontaktu navedite e-mail uporabnika ali uporabniško ime.

  • Kako prenesti digitalni dostop na drugega uporabnika?

    V kolikor želite, da digitalni dostop uporablja drug uporabnik, nas prosimo o tem obvestite po elektronski pošti na naslov pomoc.uporabnikom@delo.si. Navedite elektronski naslov trenutnega uporabnika in elektronski naslov novega uporabnika ter dopišite vašo kodo za dostop do digitalnih vsebin.

    Novi uporabnik mora predhodno obvezno opraviti registracijo, drugače prenos digitalnega dostopa ni možen.

  • Kako odjavim naročnino

    Vsa naročila Digitalnih paketov časopisne hiše Delo d.o.o veljajo do (pisnega) preklica.

    Za naročila sklenjena preko spleta, odjavo uredite v vašem uporabniškem računu.

    Za naročila sklenjena preko naročniške službe, pošljite odjavo na narocnine@delo.si, obvezno pripišite točne podatke ter točen naslov plačnika.


    Junij 2022